domingo, 27 de julio de 2008

Solucions, informàtica i polvos


Entre gin-tònics i música suau en Jordi m' explicava com es van conéixer amb la Marta i no deixa de ser una història maca i plena de casualitats. Sempre m'han agradat les històries curioses, els aparellaments per " tropezón" que deia la meva iaia. No cal que arribis a ser parella simplement la forma en que coneixes a algú marcará el camí per sempre. Porto uns dies una mica neguitosa, potser perque la lluna està a taure ( ho vaig sentir l' altre dia a un astròleg)i no en tinc ni idea del que vol dir però m' agrada pensar que serà per això, bueno el que deia que porto uns dies rarota.
Tinc ganes de dir coses i després no em surten, no dormo gaire bé, encara no estic del tot recuperada de la meva estada fora, en resum que no m'aguanto ni jo. La veritat és que busco excuses i tot el dia vaig amunt i avall.
En jordi que és més gran que jo ( i en sap més) em deia en tornar a casa que s'imagina part de la meva pájara i m'ha receptat un Crtl + Alt+ Suprimir...que viene a ser como un reset sin llegar a serlo porque tienes la posibilidad de finalizar tarea.
Jo li estic molt agraïda perquè potser és el que hauría de fer i no com diu la seva germana...tú lo que necesitas es un polvo, la Idoia es clara muy clara, por eso la quiero tanto.
De totes maneres entre la primera opció i la segona tampoc hi ha tanta diferència el resultat be a ser el mateix.
Així que com encara no estic decidida, marxo uns dies a Torroella a veure si aprènc informàtica o qualsevol altre cosa. Què difícil és quan ho tens tan clar.
Com m' agradaría que m'ajudessis. Trobo a faltar les teves converses.
Un petó

6 comentarios:

Marta Cebrián dijo...

Que tremoli el mugró i la gent de Calella!!!!!

Moni dijo...

ja,ja,ja...venga

Anónimo dijo...

Si tot fos tan fàcil com fer Ctrl+Alt+Supr... Per això sempre és millor fotre un bon polvo! ;)

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa dijo...

me vas a permitir que, en castellano, discrepe de Idoia. Tú y todos necesitamos un buen polvo, pero hay personas (yo por lo menos) que más que 1(sólo???) buen polvo, necesito un buen hacedor de polvos, VALE? mágicos y los que se tercien!!!

sarona dijo...

bueno, moni, crec que els germans casanovas tenen raó. necessites un bon polvo, com tothom, però també necessites el reset o el Ctrl+Alt+Supr perquè sinó no estaràs llesta per el gran polvo i no el disfrutaràs. O sigui que "sin prisa pero sin pausa". Apali, a disfrutar de la vida, que és estiu i tota cuca viu i moltes de noves que voleien i se t'acosten. Acarona-les, no les espantis.

Moni dijo...

Brindo por los buenos polvos aunque sean después de un buen reset.Salut