jueves, 29 de mayo de 2008

y una mierda....

Mira lo que leía el otro día: " a Catalunya hi ha un milió i mig de persones amb qui més val no tenir una relació amorosa".
Hostia a mí ja m'han tocat un parell...
" Pensa-t´ho bé abans d' enamorar-te! Perquè efectivament durant l' enamorament ja no ho podràs fer. Hi ha gent propensa a embolicar-se amb persones inadequades per a elles."
Creus de veritat que quan et pilles d' algú et dona temps a pensar-ho?????? a mí sempre m' agafa en boles...
i acaba dient " El desig és important, però no suficient. Es com desitjar l' amic".
Tanco el diari i penso que no vaig pel bon camí.

PD:
Per a tots aquells que creguin en pautes trobaran més informació en Walter Riso Psicòleg i autor D' Amors altament perillosos

6 comentarios:

Jordi Casanovas dijo...

quan dius que t'agafa en boles ho dius literalment oi?

Moni dijo...

Bueno en realitat porto un mitjons però això és per un altre post.
Petons

Tocat del cargol dijo...

Jo ho vaig llegir. I penso que si et pilla, doncs et pilla, i si surt malament... que nos quiten lo bailao!
Salut!

dolors dijo...

Ben trobada altre cop. M'agrada que hagis tornat!
I... pensa que tots els camin són bons.

Carles Casanovas dijo...

Un milió cinc centes UNA mil...que vindràs Diumenje...?

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa dijo...

espero que no faltis el diumenge, mira que el carles t'ho arriva a dir, hasta ho deixa per escrit en el meu! ;)
jo en porto tres i ho deixo aqui, ara porto olleres de sol i graduades per no veure-hi res, la propera m'agafo el bastó de l'avi i els cupons.